2008. szeptember 3., szerda

World of Poker

Nos igen akik ismernek azok tudják, hogy szeretek játszani. Nem vagyok nagy játékos, de a barátokkal egy hétvégén vagy nyaraláson szívesen játszom. Még talán a fősuli 2 évében kezdődött el ez a poker örület ... köszi Nyomi. Te voltál aki belerángatott ... és aki elterjesztette ezt a kort. Na mindegy nem is lényeg ... a lényeg, hogy szeretek játszani és volt szerencsém játszani a 2007-es MH Amatőr Poker Bajnokságon egy egészen jó csapattal (Nyomi és egy barátja valamint jómagam indultunk). A saját csoportomban 2. lettem és a csapat végülis a 29 csapat közül a 10 helyen zárt. A Korda kaszinóban volt a banzaj ... :D Még egy helyezéssel hagy büszkélkedjem itt, a legjobb eredményem egy netes játékon értem el kicsit több mint 13.000 játékosból a 13. helyen zártam. Mondanom sem kell, hogy kb. 1-2 dollárt nyertem valamint 6-7 óra játékot öltem bele ... :D de majdnem bejutottam az utolsó asztalra ami nem semmi ... Hogy miért jó órákig ülni és várni a jólapokra vagy csak egyátalán órákig játszani ?! Hát azért, hogy megmutassuk, hogy jobbak vagyunk mit a másik, hogy pénzt nyerjünk, hogy jót kártyázzunk a haverokkal, vagy csak azért hogy magunknak bebizonyítsuk, hogy van elég eszünk és önfegyelmünk ehhez a játékhoz.
És azoknak akik azt gondolják, hogy ez nem több mint egy szerencse játék azoknak ajánlom figyelm
ébe ezt:

A végére ide beszurnám két kedvenc játékosomat ...

Az első Sam Farha, ő az egyik legjobb játékos meglátásom szerint. Imádom ahogyan játszik, szerintem senki nem tud úgy nyerni egy alacsony párral avgy egy 7 3-al mint ő. Ő az a játékos aki mer kockáztatni van vér a pucájában és nem csak a tutira megy. Kiismerhetettlen kemény ellenfél.

A mási kedvencem Daniel Negreanu, a beceneve KidPoker. Ő az a játékos aki mindig hangulatot csinál az asztalnál, aki hangulatossá teszi a játékot. Amellet, hogy nagy showman tényleg ügyes játékos is. Ő nem igazán olyan dörzsölt és sokat látott játékos mint Sami, de igazából a játékszeretete miatt és az a jókedv és gyerekes hozzá állás amivel játszik tette a kedvenc játékosommá.

Nincsenek megjegyzések: