2008. szeptember 24., szerda

STANAG 3 in Szolnok city

Még multhéten egy kedves barátom vette a fáradtságot, hogy hosszú kihagyás után ismét bejöjjön dolgozni ( Igen TE GABI !!!), amivel semmi baj nem lenne. DE ezalatt az egy nap alatt elkeverte az 1000 éve meglévő Parker tollamat, persze elrakta mert azt hitte az övé ... és mikor kettővel játszott egyszerre nem tudta honnan van a másik ... LOL.
És még Gabinak belefért az aznapi melójába az is, hogy szervezzen nekem és egy tanult kollegámnak egy utat Szolnok városba. Ahol is Gabinak egy rádisó tafolyamot kellet megtartanija Jokerrel együtt és nekem mindezt kellet az ameriai katonáknak direktbe fordítani. Ja ... én is örültemm. De megoldottuk és minden jól ment sőt még egy régen látott barátommal is találkoztam aki elintézte, hogy ne csak a földről de a levegőből is megnézhessem a bázist. Sajnos a kilövést a tanfolyam és a fordítgatás miatt lekéstük, de örültem, hogy láthattam ... :D
Szóval végül is jól eltelt az a nap is ... és "majdnem repültem !" :D

Nincsenek megjegyzések: