2008. szeptember 21., vasárnap

BI 2008, a Nagy Hadjárat

BI 2008 (Bevetés Irány) gyakorlaton eltöltött napjaim a "0 ponton"... voltak érdekes dolgok.

Idén is mint tavaly megrendezésre került e nagyon nagyszabású gyakorlat amire minden évben nagyon készülünk. Hát idén sem volt másképpen ...

Jómagam 6napot tölthettem el a Bakny kényesztető napsütötte táján 10-15 kiváló kollegám társaságában. Ez a kirándulás általában reggel 7.30tól este 18.00ig tartott (ha minden jól ment). Voltak a bandának állandó és változó tagjai is. A kép is jól illusztrálja a fő feladatunkat ... hát igen sátrakat építettünk és rendeztük be a tábort. De ezuttal az emberek kicsit lelkesebben tették mivel tudták, hogy mi nem alszunk majd az általunk készített sátrakban. Kezdetben a táj az itt látható képpen nézett ki, mielött teljesen beborítottuk volna sátrakkal, padlókkal, álcahállókkal. A ránk kiszabott mennyiség 72db sátor megépítése, ez azt is jelenti, hogy teljesen készre kiépíteni valamint berendezni. Tehát 72db sátor, 1 sűtor 3db 5mX2m paló, valamint ezeket körbecövekelni és körbeásni.
Nagyon jó kis csapattal mentem ki, ugyanis ezt a nagyfalatnak tűnő munkát elvégeztük a szerdai kirándulónapunk végére. Ezután már csak a többieknek segítettünk be. Ekkor kezdtünk további sátrakat felhúzni és álcahálókat kifeszíteni valamint lövészállásokat építeni. Szerencsémre a velem dolgozó banda nagy jól tudta a dolgát és mindig mindent megcsináltak egy szóra, szóval haladt a munka. Végülis szombat délután 16.00kor mikor az utolsónap megindultunk befelé egy 98%ig felépített tábort hagytunk magunk mögött.
Mikor kint szenvedtünk a melegtől és attől, hogy nem mindig volt mit inni, akkor nem éppen volt jó móka, de igy visszagondolva örültem, hogy ezekkel az emberekel én lehettem kint és velük dolgozhattam.
Köszi srácok egész jó móka volt ... :D
Ja és Noémi ... itt barnultam nem a strandon ... LOL

Nincsenek megjegyzések: