2008. szeptember 26., péntek

Back to the old drowingboard !

Ma sikerült kivennem 6óra csúszót, így lehetőségem volt Évkét bekisérni a régi giminkbe. Hát vicces egy szituáció volt ! Kicsit változott a felállás mióta 5 vagy 6 éve otthagytuk a sulit. Bemehettem a tanáriba ... ÉN !!! JAJA. Mindenki kicsit érdekesen nézett, hogy mit keresek ott, de sokan azért örültek nekem. És jó volt újra találkozni a régi tanárokkal ... :D
És büszke voltam magamra mert 3 órára is beültm pedig szabin voltam ( ja majdnem elfelejtettem: CSaba HÜLYÉT KAPNÉK HA MA DOLGOZNOM KELLET VOLNA ... :D ), és ezek között 1 nyelvtan óra is volt !! :D Nem semmi.
Szóval jó volt... Évike is nagyon ügyes volt és simán vette az akadályokat. Ügyes vagy Évike ... :D
Ha ezt olvassa valamelyik volt suli társam, akkor javaslon néha menjetek ti is vissza mert vicces.

Nincsenek megjegyzések: